Help & FAQ’s
Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen orderbevestiging ontvangen, hoe kan dat?
Na het afronden van elke bestelling versturen wij automatisch een orderbevestiging.
Als deze niet aankomt kan dit de volgende oorzaken hebben:
1. De order is niet volledig afgerond
2. De orderbevestiging is in het spamfilter beland
3. Er is een fout gemaakt bij het invoeren van het email adres tijdens het plaatsen van de bestelling.
Indien u bovenstaande punten heeft gecontroleerd maar de orderbevestiging echt niet is verstuurd, kunt u contact opnemen via het contactformulier.
We streven er naar om vragen vanuit de contactformulieren binnen 48uur te beantwoorden.
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Bij de producten op de website staat een verwachtte leveringstermijn, binnen deze termijn zal uw bestelling worden geleverd. Mocht dit ons, wegens onvoorziene redenen niet lukken, krijgt u van ons binnen deze termijn bericht.
Wanneer de bestelling is verstuurd ontvangt u van ons een tracking code zodat u de zending kunt volgen.
Ik heb een vraag over een product, waar stel ik deze?
U kunt al uw vragen stellen via ons contactformulier, we streven er naar alle berichten via het contactformulier binnen 48uur te beantwoorden.
Het bestelde product is beschadigd aangekomen, wat nu?
Ondanks dat al onze zendingen met voorzorg worden ingepakt is het toch nog mogelijk dat iets beschadigd tijdens transport. We vragen u in dit geval een foto te maken en deze toe te voegen aan het retour/claim formulier. We streven er naar altijd binnen 48uur contact met u op te nemen met een passende oplossing.